Benim gobegim sobada yanmisti yara izi hala duruyor :)
zaman geçmek bilmiyor bugn sormadık soru birakmiycm gibi :)
zaman geçmek bilmiyor bugn sormadık soru birakmiycm gibi :)
Küçükken bizde de soba vardı popom değdiydi bir ara ama geçti. Estetik doktoruna gidip tedavin için yara izlerini geçiren kremler var. Öneri alıp onlardan kullanırsan 1 aya kalmaz deri deformasyonun düzelecektir.
Yok dert degil gecmesn yani :)
başımdan aşağı kaynar su dökülmüş 2 3 yaşlarındayken. neyseki tuhaf bir şekilde hiçbirşey olmamış. Çok hafif burnumda ize benzer birşey var o da fark edilmiyor bile çok dikkat edilmezse.
Allah korumuş. bir tanığın çocuğu öldü. kaynar su boşaldığı için
Evet çok var anneme misafirliğe gelen gerizekalı kadının teki çocuğuna sahip çıkmadığı için çaydanlığı devirmiş galiba üzerime. Ama neyseki çok şükür birşey olmamış bana yani.
yuhh.. el ayak tamam da göbeği nasıl yaktın :D
sağ koluma ütü yapışmıştı iz var ama küçücük ve pek belli olmuyo
Distan çıkmıştım ve usumstm. çocuğu a sobanin basinda giyinecwktm. öyle isinirkene yanmis ışte :)
Yok degil gecmesn gecmesn:)
Rica edrim efem :)
işte yandığı zaman :/
plus.google.com/.../FnCRm5Am4WP
ve şimdi
plus.google.com/.../e4YvRERHDrH
Cevap
16Cevap
Hayır sadece su çiçeği izi gibi bir iz var o kadar. Yanağımda çok belli bile olmuyor. Ama var ya hep istemiştim öyle bir izim olmasını :D:D Çünkü idol olarak gördüğüm bir ablam vardı onunda yanağında iz vardı. Çocuk kafası çok hoşuma gitmişti o yanağımdaki iz:D
Fırının üstüne düşmüştüm.
Sol önkol kaslarının olduğu bölüm,
Kızarmış piliç derisine benziyordu :) hiç unutmam :) ama iz hiç belli değil. bide esmer olunca farkedilmiyor bile :D
yanan yerım yokda vısne agacından dusup alnımın ortasına ısmımın bas harfını ıstemsızce kazıttıgım var, sayılırmı:)
Sayilmaz :)
Ne yapalım yani:)
Başka bir soruda bu cevabınız degerlendirilecek :)
Soruyu açma sebebim bu cevap olacak :)
bayankurukafa diyorki;ayagimda sicak suyun izi var kolumda kizgin yag izi var su gectgmz hftada bacagmda cayin izi kaldi :-)
Hahahaa :)
Yanık izi değilde kesik izi çok var zamanında kollarımı keserdim:(
Aa niye kiz?
Ailevi sorunlar işte anne baba kavga edince kendime zarar verirdim
Simdi iyi mi bari aile durumlari?
Evet çok şükür iyi
Daim olsn insallah
çocukken değil ama 4 sene önce elim yandı hala izi duruyor ama önemsemem hiç
Elim ve dirseğim yanmıştı şükür ki hiçbir izim yok şu anda
evcilik oynadığım komşu kızı taşınınca içim yanmıştı benim küçükken, oluyo mu?
Yok olmaz :)
Hahaa bu soruda böyle yanmalara a izin yok:)
E hadi madem istisnalar kaideyi bozmaz. aldık seni de :)
Yok artik daha neler :)
Dilim yanmıştı , annem yalan söylediğim her zaman dilime acı biber sürerdi. Bizim oraların acı biberi meşhurdur.
Çakmağın üstüne düşmüşüm küçükken alnımı kırıştınca hala belli olur izi
Sobanın arkasından geçerken sol elimin üstü boru ya yapışmıştı hala izi duruyor :-)
Off çok kötü
Ablam ayağımı yakmıştı neyse ki iyi yakmış tum deri değişti iz kalmadı :D
Bacağıma kaynar su dökülmüş fakat izi yok. Annem o an buz mu ne koymuş tam bilmiyorum :)
8 aylık ken baş parmağımı sobaya değdirmşm izi var hala
evet elim yanmış utuden kucuk bı ız duruyor baş parmagımın tam hızasında utuye dokunmak ıstıomuusm derken yanmış ve cok aglamısım :)
sobada yakmıştım elimin üstünü. izi de halen durur. kalp şekline benziyor biraz arada düşünüyorum diğer kısmını da yakayım tam kalp olsun:)
İki kolum ve göbeğimin ufak bır bölümü yandı kanks 6 yaşlarımdayken allaha sukur pek bir iz yok
küçükken elime ütü düşürmüşüm ama izi geçti Allah'tan
şükür yok
Boynumda çok küçük bir iz var
Plastik bacağı damlamistii
Bu da kotuuu
yok çok şükür olmadı zaten ömür boyu kalıyor
yandı vede geçti kolumbacagım banmıştı
Nereye banmisti :)?
Hmm kotu olms. cok gecmisler olsn
elimin içinde var biraz belli oluyor yanık
Orasını nasıl yaktın yahu:)
Hayır Allah'ım korumuş çok şükür !
parmagimin hafif ustu yanmisti izi gecmedi:-)
Kizim gobeginin sobada ne isi var. pp
Usumustu isiniyodu :)
Ula desydin ben isitirdim orayi. p
Benm cocuklugmda ks yoktu;)
Senin kafani gozunu patlatmak vardi simdi nereyi isitiyon kimi isitiyon senn!!!
:ddd
Yok yetiskinken cok ufak
benim popom ynmştı ama geçti :D :D
:)) büyük geçmiş olsun
tşkler okula yastıkla gidiyodmm :D
Hayır veee Hayır -_-
Kolumda var.
kalbimde bir yara var oda sayılıyomu:'(
evet
hayır olmadı
yok bende
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar