Maske taktıktan sonra oluşan ve geçmeyen nefes darlığı?

Arkadaşlar maske takınca sizde de oluyordur eminim. Ama o nefes alamama hissi bende saatlerce sürüyor maskeyi çıkardıktan sonra bile. Son 1 haftadır göğsümde bir sıkışma ve ağrı hissi var. Doktora gitmeye de korkuyorum hastalık yüzünden. Sizce bu normal mi? Yoksa maske yüzünden başka hastalığım mı oldu?
Maske taktıktan sonra oluşan ve geçmeyen nefes darlığı?
Cevapla