Önceden hiç içmezdim ama artık güzel gelmeye başladı sosyal medyada da denk geldiğim postlara bakılırsa ben artık yaşlanıyom. Siz hiç bir kuvvetin etkisinde kalmadan soda içiyor musunuz?
Şiştik yeğenim hele ordan bir maden suyu getir. Seyfo Dayıya selamlar.
Kendi hür iradenizle sade soda içebiliyor musunuz?
Hayır, içemiyorum. Kimisi midesini rahatlatmak amacı ile ya da keyfi olarak içiyor ama ben içemem hiç. Şu şişenin tamamını içtiğimi hatırlamıyorum mesela.
Seyfo dayı ayrintisii mor kalp bırakılır buna 💜 Ben de sevmezdim nasıl içiyorlar acı derdim. Kahvenin yanında içmeye başladım öyle öyle içiyorum işte 😂