Ameliyattan 1 gün öncede tuvalet ihtiyacımı gidermiştim tam o gündür tuvaletimi yapamıyorum sanırım kabız oldum göbeğim çok şiş değil ama karnımda gaz olduğunu hissediyorum
O bölgemde dikişte var ıkınmak veya zorlamak istemiyorum Çarşamba günü dikiş alınacak ama dikişten sonra yapabilir miyim
O bölgemde dikişte var ıkınmak veya zorlamak istemiyorum Çarşamba günü dikiş alınacak ama dikişten sonra yapabilir miyim
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Doktorunla paylaştın mı bu durumu? Bence acilen doktorunla paylaş
Söylücem
amg gelip elimizi sokup biz mi çıkaralım senin bokundan bizene kardeşim git doktoruna söyle gelmişin bokunu bizimle paylaşıyorsun yaa
Bağırsak düzenleyici ilaçlar var aslında doktoruna danışarak kullanabilirsin. Çoğu doktor ameliyat sonrası olası şeyler olduğu için ilaçları önceden verir.
Mideni rahatlatacak şeyler yiyip icmelisin ve kendini zorlama dikişten sonra bakarsın artık. Geçmiş olsun. 🙂
Bende öyle düşünüyorum sıvı tüketiyorum bu süreçte
İyi olur.
buyuk abdestin türkcesi ne tam olarak?
Yani büyük tuvalet
oshal yapacak şeyler tüketebilirsin.
ishal
Bol su sıvı çorba falan tüketiyorum
kayısı çayı falan içersen ishal yapar. ama bence doktoruna danış