AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
bir insan öyle şeylere kafaya taktığı zaman içinde takılıp kalıyor ve sonradan bu psikolojik sorun haline geliyor Aldırıs etmemek gerek hıc bırseye
Normalde MS hastası değilsin ama psikolojide adını unuttuğum bir takıntıya sahipsin, bir başkasında olan vakaların sana yansımasıyla alakalı.
Aynen bende de oyle oldu cok korkuyorum hastalığı arastirinca belirtilerin ban biraz uyduğunu farkettim bilemiyorum hakkimizda hayırlısı
Psikolojik bence herşeyi takma bende kaşınıyodum soğuk suyla duş almayı sıklaştırınca kaşınma bitti ):
Allah canını almasın... Sıkıntı yok gadasını aldığım... Herşey normal... bir kaç güne birşeyin kalmaz...
çoğunluk psikolojidir. bir insan günde 5 defa desin kalbim ağrıyor bak bir saat kadar kalp ağrısı başlar isterseniz deneyin ama ciddi alacak şekilde yapınn
Bu bende de var ya kafama uyuşma geldi gitmiyor bıraz agladım ondan sonra alamadım senın geçtimi biraz lafta takmayacaksın ya
psikolojiktir ya. bende ilaçların yan etkilerini okuduğumda anında yaşıyorum hepsini sanki :D
Kesinlikle psikolojik :) Okuduktan sonra olmaya başlamış :) Benim bir arkadaşımın kanser olduğunu öğrenmiştim ne şikayetle doktora gittiğini falan anlattı yarım saat geçmeden aynı şeyleri bende hissetmeye başladım ama 1 yıldır gayet sağlamım :)
psikolojik ama rahatlamak amaçlı doktora gidebilirsin yinede.
Rahat olun çünkü kesinlikle piskolojik bir durum bu.
Psikolojik tabikide oyle seyler dusunup kendine vesvese verme kendine
Kesin psikolojik aynı şeyler bendede oluyor bir hastalıktan etkilendiğim zaman
hayatımda bu kadar saçma bir soru görmedim yuhh ya cahilliğin bu kadarı
ya bu cahillik değil küçüklüğümden beri hastalık hastalığı sorununu çekiyorum çok korkuyorum
Psikolojik fakat bir muayeneden geçmeniz daha iyi olur.
Zaten birçok şey buna bağlı. Büyüye inanıyorsanız ve bende büyü var diye düşünmeye başladığınızda hiç bişeyiniz yoken üfürükçüden üfürülçüğe gezersiniz ve para harcarsınız :D
Psikolojik sendeki. Hastalık hastası olmuşsun :)) geçer 2-3 güne. MS çok kötü bir hastalık serdar ortaçın allah yardımcısı olsun.
Hocam sen evet hastasın ama olay şu sen hastalık hastasısın pisikolojik bir sorun bu.
psikolojik ağrılar çekiyosun psikoljik korku yaşıyorsun sende ki herşey psikolojik :)
Evet piskolojik. Derin bir nefes al ve ara sıra spor yap.
Tıp öğrencilerinin bir hastalığı vardır , hangi hastalığın belirtilerini öğrenseler o hastalık oluştu sanırlar psikolojik
psikolojik kasma o kadar kendine sürekli hasta değilim gayet sağlıklıyım diye telkinde bulun gecer :))))))))
Psikolojik çok etkilendin heralde arada bende bişey okuyunca banada oluyo gibime geliyo.
ben hastalık hastası bir insanım genelde okumazdım ama bu sefer merakıma yenildim sonra acaba bende olurmu diye düşünmeye başladım sonra da küçük küçük ağrılar başladı
anoreksiya hastalığını merak ederdim bende sonra okuduğum belirtiler gibi oldu doktora gittim psikolojik dedi bilinç altına yerleşiyor çünkü ağrıların devam ederse git yine hastaneye erteleme
Yapmayın böyle adam internette kendine teşhis koyuyor üstüne ilaç yazıp kullanıyor. Korkma psikolojik de sen yinede arada git kontrole kendine gelirsin güven artar doktor no panik
insan beyni öyle esrarengiz bişey öyle oyunlar oynuyo kendi kendine ki bizzat yaşadım
Tabiki psikolojik hastalık hastası yaparsın kendini öyle düşünerek :-) kendimden biliyorum zaten
bence psikolojiktir ama için rahat etsin diye devam ederse doktora gitmende yarar var
adamın birine uyku ilacı diye asprin vermişler adam 20 saat uyumuş :D
Psikolejının tabikide çok önemlı bir payı var herkşey kafada bitio
Mesela camide namaz kılıyoruz. Birisi öksürüyor. Ondan sonra birçok kişi daha öksürüyor :D
Hastalığın tedavisi yoktu galiba. Çok hastaysan doktora git.
bir daha haber falan okuma gördüğün şeylerin etkisinde kalıyorsun :)
kardeş psikolojiktir muhtemelen ama en güzeli git testi falan vardır mutlaka yaptr kafan rahat olsun
Hastalik hastasi gibi bisey duyunca ve gorunce psikolijikmen kendindede varmis hissi olusur
bence o durumu göre değişiyor herkeste aynı şey olmaz
yanma varsa korkma ms deilsin pikoloik rahat ol tecrübe konuşuyor.
sağ omzum ağrıyor de 3 gün boyunca sağ omzun kopucak gibi oluyon ben denemiştim :D
psikolojik :) ilgini başka şeylere yönlendir geçer hepsi
Ne var onda bendede oluyor şahsen bunalima gerek yok kismet
Psikolojiktir. Beyninizin size yaptığı ufak oyunlardan birkaçı
Psikolojik heval.
Esnemeye baslayan birini görünce seninde esnemeye baslaman gibi.
Sen hastalik hastasi olmusun daha okur okumaz nasil bir piskolojin varms anlamadm aman bska bir hastalik okuma
Bir şeyi kırk kere söylersen olurmuş hastada olabilirsin kafana takma ben iyiyim de çok işkillendiysen git doktora içini rahatlat
psikolojik herhangi bir hastalığı aç ve onun belirtilerinede bak %80 belirtiler var çıkıcak
piskolojik.. ben 9 yıldır optik nöritim... sonum ms ama bekliyorum işte :) yapcak bişe yok...
tüm hastalıkların başında sinir stres var doktora görünmelisin..
Ya bu işin uzmanı bir doktora git ya da bir psikologa git gerçek sonucu bulmak istiyorsan canım :)
Bunu yazan insan olamaz lan. Biri alıp götürsün bunu .
Bunun soru yapan hastalık hastası zihniyetin taaa...
seni sivri sokmuş bence
malum yaz
Kesinlikle psikolojik
Ağır paranoyaksın sen :D
Evet korkmaya gerek yok psikolojik :)
Okuduktan sonra başladıysa mutlaka psikolojiktir
histeri krizi senin ki tamamen psikolojik
psikolojiktir ya şey etme sen
psikolojik dert etme geçer.
Büyük olasılıkla ama sen yine de bir doktora görün
zaten uzun sürerse hemen gidicem ama şu aralar da çok taktım napıcam bilmiyorum
Geçmiş olsun.
bende de oluyodu öyle
seninki bence hipokondriyazis :)
belkide olabilir etkilemis seni bence doktora git
psikolojikmen sen hasta olmuşsun