1.68 boy 68 kiloyum. Çok mu fazla bu kilo?

Kiloluyum ama 36-38 giyiyorum ve etrafımdaki erkekler tarafından beğeniliyorum. Kimse şişmansın demiyor. Boyumu en son lisede ölçtürdüğümde 1.68 di ama en son ne oldu bilmiyorum. Boydan kurtarıyorum diye düşünüyorum. Haftaya da yazlığa gideceğim. İnsanlar güzel olduğumu söylüyor ama o kadar düşük ki özgüvenim. Sanki herkes beni obez görüyormuş gibi hissediyorum. M veya S giyiyorum. Ama bikini veya mayo giymeye utanıyorum. Hiç göbeğim yok ama kalç * biraz geniş ve çıkık üst bacaklarım biraz Kalın.
1.68 boy 68 kiloyum. Çok mu fazla bu kilo?
Cevapla