162 boya 47 kilo sizce nasıl? Pek kilo alamıyorum. Ama gerek var mı zayıf olmaktan memnunum ben çünkü bence güzel birşey?

162 boya 47 kilo sizce nasıl? Pek kilo alamıyorum. Ama gerek var mı zayıf olmaktan memnunum ben çünkü bence güzel birşey? En fazla 50 olayım diyorum?
162 boya 47 kilo sizce nasıl? Pek kilo alamıyorum. Ama gerek var mı zayıf olmaktan memnunum ben çünkü bence güzel birşey?
Cevapla