İnsan iyileştirme konusunda psikiyatrilere güveniyor musunuz?

Ben güvenmiyorum şahsen
hastalıkların semptomlarına odaklanıyorlar
semptomları oluşturan sebeplere bakmıyorlar hiç
böylece kişi iyileşemiyor bir türlü
ömür boyu ilaç bağımlısı oluyor
İnsan iyileştirme konusunda psikiyatrilere güveniyor musunuz?
Cevapla