Psikologlara güveniyor musunuz?

Arkadasim pek yok, günlerimi evde geçiriyorum sürekli , içe dönük bir yapim var bazen nesnelerle konusuyorum, bütün gün ders calışıyorum kitap okuyorum. Annem saglikli olmadigimi dusundugu icin zorla psikologa götürdü, şizoid teşhisi koyuldu. Beni bir psikiyatri doktoruna yönlendirdi ilaç yazmasi için. Asosyal oldugum icin ve nesnelerle konustugum için böyle bir teshisi yerinde bulmuyorum , bunun neresi patolojik kavrayamiyorum. Sizce bunun için ilaç almama gerek var mi?
Psikologlara güveniyor musunuz?
Cevapla