Kasiyerin ısrarıyla tavuk aldım. Mutfakta pişirdiğimde kokuyordu. Fazla yiyemedim çöpe döktüm. Bir kaç saat sonra baş dönmesi, aşırı terleme ve halsizlik başladı. Faturayı kaybettiğim için gidemedim. Parasında değilim ama insan canı bu kadar ucuz olmamalı. İyileşir miyim?
Son kullanma tarihine bakmalısın ayrıca onlar pişirip tatlarına bakmadığı tavuğun bozuk olduğunu nasıl anlayabilirler bilemiyorum tavuk hastalıklıda olabilir gerçi ve kasiyer seni tavuk al diye neden zorladı ki😂
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Şerefsizlik işte. Kendiside hep bunlardan yiyormuş falan.
bimde ki yumurta adı da bili bili yalnız. 😁 neyse onun da tadı çok kötü tavuklarının da ya ne yediriyolar yem olarak hayvanlara anlamadım ikisinde de aynı tat
Salla gitdin kasa yanı ürünlwrden falan yok indirime girmiş onları alma onlar bozulmaya yakın ürünler oluyo bir an önce elden çıkartmak için kakalamaya çalışıyolar ucuza