Biseksüel olduğumu düşündüğüm için kardeşim hastaymışım gözüyle bakıyor
Git tedavi ol diyor bunun tedavi gerektiren bir şey olduğunu düşünmüyorum
Sizce
Git tedavi ol diyor bunun tedavi gerektiren bir şey olduğunu düşünmüyorum
Sizce
Bunun tedavisi var ama sadece bir tane oda bir terapist, psikolog İstanbul'da hüseyin kaçın diye biri isterseniz numarasını verebilirim yöneliminizi değiştirebilecek biridir o
Cevap
4Cevap
Git bir psikolağa da hemen tutanak tutsunlar. Devlet dairesinde çalışamazsın bir daha. Sokmazlar bile seni. Çünkü insana, çevreye saygıları ve sevgileri yoktur. Bencil ve düşüncesizdirler.
Kardeşine niye söyledin Türkiye de normal karşılamıyorlar bunu
Cinsel yönelimler değişebilen veya değişmesi gereken şeyler değildir değiştirdiğini iddia edenler dinci kesimdir Sakın ha inanma Kendin ol.
tabii ki hastalık değil ben de öyleyim ve bunun tedavilik tarafı da yok
Aynısı bir arkadaşin başinda var
Ne söylesek boş nasıl hissediyosan öyle yaşa
Raad ol ☺️
Tedavi ol
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?