AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
49Cevap
obsesif kompülsif ve anksiyete bozukluğu vardı şimdi noldum bilmiyorum:D
Okb takıntılarım var ama tecrubelerim sayesinde kurtuldum sayılır
Bipolar Bozukluk teşhisi kondu bana. 1.5 - 2 senedir ilaç kullanıyorum.
bana da kondu o teşhis.2008 den beri ilaç yutuyorum. sen de bayağı kullanacaksın. kronik hastalık çünkü.
hangi ilaçları kullanıyorsun dostum?
Peki neye göre kondu bu tanı , yani davranışların tam olarak nasıldida , doktorun sana böyle olduğunu söyledi?
İçimiz dışımıza çevrilse, ne yılanlar ne akrepler, ne kurtlar vardır! Ama farkında değiliz
feci derecede takıntı var bende. prozac kullanıyordum bir ara iyi gelmişti takmıyordum hiç birşeyi ama bıraktım yine aynıyım
İlac verilirse kullanmayin derim sürekli uyku hali veriliyor yorgun bitkin halde oluyorsunuz
okb testi yaptım orta derece de okb hastasıymışım :D
Bu testler psikolojik uzmanlar tarafından laboratuarlarda ya da belli gözlemler ile sonuç verir. Kendi kendinize bir testler tanı koyamazsınız. Bu sizde gereksiz bir anksiyete problemine yol açabilir.
bu testi ciddiye almadım zaten, hatta umrumda bile değil :)
depresyon - takıntı - ruh hastalığı
raporum var kimse karışamıyor bana :DDDD
okb tam ne demek arkadşalar birde aşağılık kompleksii
3 depresan fazlaymış, geçmiş olsun.
Sitedeki çoğu insanda rahatsızmış yorumlara göre, ilginç.
Valla bir bozukluk var ama teşhis ney onu bilmiyom
Bipolar bozukluk (manik atak, depresif atak) + Obsesif Kompulsif Bozukluk
Her gün 4 tane ilaç içiyorum çok cool :(
4 ile sınırlı kalabiliyorsan ne mutlu sana :) Lithuril :(
Bende hafif delilik var. Ara sıra kafayı sıyırdığım oluyor.
Zamanında bnde gittim pskologa sorunlarım var dedim koy götüne gitsin dedi şimdi daha iyiyim kardeşim...
Fetişizm bir psikolojik bozukluk galiba ben bir fetişistim
o nedir mk :D
fetişizm? tıpta başka isim bulamamışlar mı o. O :DDD
bulmuşlarda sana söylemiyoruz biz :)
ne fetişisin
Psikolijik rahatsızlıklarım küçüklükten beri oldu şu sıra çok fazla arttı son bir aydır dışarı çıkamıyorum yakında doktora gidicem yine
obsesifim lustral kullanıyorum 75 mg , şu an iyiyim çok şükür yaa ilacın faydası oluyor
bende obsesiftim ama ilaç kullanmadan kurtuldum... o ilacı banda verdiler mallastırodu beni.
kafası rahat oluyor insanın ya bence böyle bir rahatsızlığı olan kullanmalı tabi kendi kendine geçiremiyorsa ben ilacımı seviyorum ama bırakıcam lustral
Bende sosyal anksiyete bozukluğu var. Çok çekingenim ve bunun farkına kendim varmıştım ama yine aşamıyorum bir türlü
Okb sayılırım bende lustral kullanıyorum
Şıklardan hiçbir şey yok.
:* seks bağımlısıyım cnmsss
iyimiş ilacın olabilirim :)
yeni reçeteme seni yazmadı doktor kullanma diyor onu bir daha aslaaa :*
tövbe estağfurullah yaaa :SAD:ASD:SD koptum yaaa :D ne içtiniz siz lan :D :D
yok çok şükür allah olanlara acil şifa versin..
Belki şizofreni örneğiyimdir :D
Ne ararsan var :D Yok yok bende
G şıkkı :
Misogynistikim ama başlangıcındaymışım.
E dedim hafiften var obsesif bozukluk.
vay kişiliği zayıf şey seniii
Panik atak, paranoya, okb, majör, bipolar.
Hicbiseyim yok sadece depresyon azicik
Mitomani hastasiyim 10 yasimdan beri
Riyakâr o.O
hepsinden var kaçıma kadar yaşarım?
ben kendini asan pskikyatrist
geçmiş olsun kardeşim şifan rabbim olur inşallah
Obsesif kompulsif bozukluk
Obsesif-Kompulsif Bozukluk
türkçeleri yok mu bende ruhsal bunalım hat safada
Yok zor durum bilirim hele bipolar bozukluk
Ben bozuğum onların suçu yok.
Kendimi manyak gibi hissediyorum nereye gideyim?
Psikiyatriye görünmüştüm. Hiçbiri yok.
Birkaç tane var işte...
olum herkeste birşey varmış bende niye yok
Kesin bir şey yok ama paranoya var sanırım bende.
bilmem yoktur sanırım.
panik atak.. düşman başına vermesin fena ya
allah yardımcınız olsun geçmiş olsun
çok şükür kasa sağlam
Bir şeyler var ama bende de tanımsız
Hepsi var la ben de o.O
şizofreni teşhisi konuldu bana da
Gizli düşük ketvurma var. İstemsiz bir dikkat.
Değişik bir okb hastalığım var :)
ben direk manyağım.
eic
Okb anksiyete var
Anksiyete vardı ama yok şimdi. Çünkü delirdim
okb herkezde var ve baay zor bir hastallık
Hayır yok.
Var bende kalsin.
Psikotik bozukluk.
okb var
OKB mi sadece yoksa beden algı bozukluğu da var mı? sen neyi taktın bu arada (söylemek zorunda değilsin tabiki)
burun :/
estetik oldun sanırım aşağıdaki yorumlardan öyle anladım.
evet sevmiyorum yenisini
Bence senin gördüğün görüntü gerçek değil. Etrafındaki insanların hepsi yanılıyor veya hepsi yalan söylüyor olamaz değil mi?
ben hayali görüntü yaratmadığıma göre..tamam çok kötü değil sadece uyumsuz geliyor eskisini neden taktıysam sokakta ne biçim burunlar görüyorum eski burnumdan kat kat kötü ve ben bunu yeni farkediyorum :/
şuanki ise yapay geliyor herkes anlıcakmış gibi yaptırdığımı o yüzden uzaklaşıyorum insanlardan
anlasın. Estetik yaptırmak utanılacak birşey mi? Soran olursa yalan söylersin sporda burnum kırıldı estetik yaptırdım felan dersin. Hayır gerçeği söylesen daha iyi tabi ama hani rahatsız oluyorsan. Bu arada hayali görüntü yaratmak değil mesele. Olanı farklı görmek. Algıda bir bozukluk. Google aç ve ''BEDEN DİSMORFİK BOZUKLUĞU'' yaz ve oku. Anlıcaksın ne demek istediğimi.
evet malesef psikoloğada gitmiyorum ailem ısrar ediyor ama sanki derdimi anlatınca gülcekmiş gibi geliyor :D
bu gülüncek birşey değil ki. Komik bir yanı yok yani. ayrıca gerçekten gülüncek şeylere bilr gülmüyor onlar. Ya artık alışmışlar komik gelmiyor ya da bir şekilde eğitimini almışlar :)
Bu arada dediğim hastalığı araştır. Neyse ben çıkıyorum iy akşamlar :)
iyi akşamlar :)
sosyal fobim var.
Borderline..