Yattığınız yerden kalkınca siz de bir sersemlik yaşıyor musunuz?

Mesela ben yatıyorum sabah kapı çaldı. Böyle bir göz kararması baş dönmesi falan oluyor 5 sn sonra normale dönüyorum.

Çok üşüyorum tırnaklarım falan da morarıyor. Ölür müyüm ki? Yavaş yavaş öldürüyordur belki...

Sizde de oluyor mu bu durum? Neden oluyor?

acık bilgilendirin beni.
Yattığınız yerden kalkınca siz de bir sersemlik yaşıyor musunuz?
Cevapla