Can sıkıntısı kadar kötü bir şey yok sanırım bu hayatta 😑

Can sıkıntısı kadar kötü bir şey yok sanırım bu hayatta 😑

Benim dün bütün gün boyonca hiçbir şey yapmadan yatakta sıkıntıdan 6 bölüm Marvel dizisi izledim 😃 Hala da devam ediyorum, yapacak bir şey yok çünkü
Cevap
13Cevap
Hayır sıkılırım. Orta parmağın uzunluğuna bak bildiğin ruhsatsız suç aleti.
Evet oluyor
Genelde yataklara vurunca daha çok sıkılırım o yüzden hemen uyurum 😂
Çok yatmayi sevmem. Temizlik yapicam ben:d
Sıcaktan hiçbişey yapasım gelmiyo bugün
Yatağı kendime vurduğum bile oldu
Elde telefon uzandığım oluyor.
oysaki biz çok eğleniyoduk
knk bana bi yazarmısın
Gife bayıldım
Evet sürekli
Oluyo
Her zaman yaparım
Ben yaaa
Oluyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?