Malum evden çıkamadığımız bu günlere bir de Ramazan eklenince, hareketsizliğe aşırı yemek eklenmiş oldu. Peki bu duruma kendi imkanlarınız ile çözüm buluyor musunuz?
Karantina ve Ramazan günlerinde yediklerinizi eritmek için neler yapıyorsunuz?
İftar sonrası için , sahur vaktine kadar uyumayan biri olarak merdivenlerden önce yavaş sonra tempolu iniş ve çıkışlar yapıyorum ☺️ Ramazan öncesi ev karantinasında zaten egzersiz hep var 😄 çok hiperaktif biri olduğum içinde genelde yediklerimi yakıyorum
Beslenmeme dikkat ediyorum. Sadece sağlıklı beslenmeyle bile çok hızlı kilo verebilen bir yapıya sahibim, ek olarak pilatesle de destekliyorum. Üç beyazdan uzak durun. Un, tuz, Rus. :D
Küçük bir alanda yaklaşık 5 kmyi 45 dkda yürütüyor ablamız. Sadece yürüyüş de değil farklı hareketler yaptırdığı için yürüyüşten çok daha etkili oluyor
Haftanın 4 günü 1 saat spor ama koşu ve yürüyüş eksik.. Sağlam kardiyo şart ve aksamları artık yemekten sonra maske takip yürüyüş kararı aldım. . Bekle bekle sonu yok bu işin. .
Iftarda yemeğinden sonra aSahurda ekmek pide yemiyorum cok az atıştırmaya dikkat ediyorum. Midem hafif olunca daha rahat ediyorum.. Evde oturduğum koltukta egzersiz yapıyorum.. televizyon izlerken bile bacak egzersizleri yapıyorum.. bacakları aç kapat iki bacağı karnına çek bırak.. ya da oturduğun yerde bisiklet çevirme gibi haraketler
Spor salonunda iki-üç defa katıldığım ama fazla sallamadığım pilates derslerinde öğrendiğim hareketlerini yapmaya başladım. Karantina sürecinde 1 ay spor yapmayınca 6 kilo almıştım 3’ünü erittim şimdilik.
Benim şöyle bir avantajim var ne yersem yiyeyim aşırı kilo almıyorum. Sanirim metabolizmam hızlı çalışıyor. Ama tabi arada şınav, mekik çekerim evde sağlık açısından