Çok hareketli bir hayatım yok
masa başı çalışıyorum zaten gün içinde ayağa kalktığım sayılıdır
3 haftadır da iş yok evdeyim arada egzersiz yapmaya çalışıyorum ya da elektrik süpürgesi çalıştırıyorum
hmen belim ağrıyor topuğuma kadar damarlarımı çekiyorlar sanki
iki kez doktora gittim bel fıtığı yok diyor ama beni bu ağrılar bitirecek
masa başı çalışıyorum zaten gün içinde ayağa kalktığım sayılıdır
3 haftadır da iş yok evdeyim arada egzersiz yapmaya çalışıyorum ya da elektrik süpürgesi çalıştırıyorum
hmen belim ağrıyor topuğuma kadar damarlarımı çekiyorlar sanki
iki kez doktora gittim bel fıtığı yok diyor ama beni bu ağrılar bitirecek
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Spontane bir hayat ve ardından gelen ani bir hareket sonrası ağrı çok normaldir. Çözümü gayet basit ve doğal tedavisi olan egzersizdir.
O bölgeyi hareketli kılmak zaten elzemdir. İnsan vücudu, hareketli bir yapı üzerine inşa edilmiştir. Siz hareketsiz kalarak o yapıyı bozmakta ısrarcısınız.
Egzersiz, yeme içme hatta soluk almak kadar elzemdir. Hangi egzersizleri yapmalıyım sorusuna bu bencem cevap verebilir: Bel Ağrılarından Kurtulmak İçin Hangi Egzersizleri Yapmalı?
Hocam ben de çok hareketsizim özellikle evdekal günlerinde çok azaldı. Geçen ay başında bir gün kendi kendime spor yapayım dedim, tam 20 gün yatalak gibi kaldım belimden bir şey koptu sanki. Isınmadan spor yapılmaz mı acaba? Çünkü ona bağlıyorum ben. Belimi çevirip geri geri garip hareketler yapıyordum da. :(