Sanırım parmağım kırıldı/çatladı. Ne yapmalıyım?

Merhaba. 2 gün önce ayak serçe parmağımı çarptım ama genelde zaten çarptığım için pek önemsemedim. Daha sonra ağrısı kesilmedi ve parmağım kızarmaya, şişmeye başladı. 1, 2 saat buz koydum. Az önce uyanınca fark ettim ki tüm parmağım morarmış ve şiş. Ayağımın üstüne dahi basamıyorum topuğuma basarak yürürken bile canım acıyor. Ailem de hastanelerde corona tehlikesi olduğundan beni hastaneye götürmüyor. Sizce acıyı azaltmak için ne yapabilirim? 2 gündür parol içiyorum ancak hiçbir işe yaramıyor. Ve parmağım yürümez yatarken bile acımaya devam ediyor. Teşekkür ederim.
Sanırım parmağım kırıldı/çatladı. Ne yapmalıyım?
Cevapla