3 dal sigara içtim lanet olsun ki boğazlarım çok kötü oldu napmalıyım?

3 dal sigara içtim az önce boğazlarım şişti yutkunamıyorum boğuluyormuş gibi oluyor kan tadı geliyor tıkandım resmen böyle sanki yutak falan küçülmüş gibi geliyor kan tadı alıyorum napmalıyım? doktora gidemem ailem sigara içtiğimi bilmiyor zaten beldede oturuyoruz sağlık ocağı var sadece aile hekimi hiç olmaz yarın sınavım da var napıcam of
3 dal sigara içtim lanet olsun ki boğazlarım çok kötü oldu napmalıyım?
Cevapla