3 gün aç kaldım sadece su içtim 4. gunum de açlık hissim gitti hiç ac hissetmiyorum niye?

Sıvı diyetine başladım bugün 4. gunum ilk üç gün çok kötü kivranirken şu an sanki kıvranan ben değilmişim gibi hiçbir acıkma hissi yok ve enerjim de gayet yerinde bu normal mi?
3 gün aç kaldım sadece su içtim 4. gunum de açlık hissim gitti hiç ac hissetmiyorum niye?
Cevapla