Virüs yüzünden sürekli elleri yıkamak, kolonya ile dezenfekte etmek ellerinize zarar verdi mi?

Yaşadığımız virüs belası yüzünden insanlar evlerinde olmasına rağmen her gün elleri her 10 dk da bir yıkamak, sık sık kolonya sürmek ya da deterjanlarla çok fazla haşır neşir olmaktan yüzünden derilerimiz tahriş oldu, egzamalar çıktı. Buna bende dahil bir birey olarak buna karşın aldığınız önlemleri görüşlerinizde yazın ki hepimiz faydalanalım arkadaşlar...
Virüs yüzünden sürekli elleri yıkamak, kolonya ile dezenfekte etmek ellerinize zarar verdi mi?
Virüs yüzünden sürekli elleri yıkamak, kolonya ile dezenfekte etmek ellerinize zarar verdi mi?
Virüs yüzünden sürekli elleri yıkamak, kolonya ile dezenfekte etmek ellerinize zarar verdi mi?
Hemde çok ellerim egzama oldu resmen :(
Hayır ben her gece krem sürüp ellerime bakım yapıyorum
Bazı insanlar çok abarttı bunu o yüzden elleri tahriş olması normal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Virüs yüzünden sürekli elleri yıkamak, kolonya ile dezenfekte etmek ellerinize zarar verdi mi?
Cevapla