Yaşadığımız virüs belası yüzünden insanlar evlerinde olmasına rağmen her gün elleri her 10 dk da bir yıkamak, sık sık kolonya sürmek ya da deterjanlarla çok fazla haşır neşir olmaktan yüzünden derilerimiz tahriş oldu, egzamalar çıktı. Buna bende dahil bir birey olarak buna karşın aldığınız önlemleri görüşlerinizde yazın ki hepimiz faydalanalım arkadaşlar...
Hemde çok ellerim egzama oldu resmen :(
Hayır ben her gece krem sürüp ellerime bakım yapıyorum
Bazı insanlar çok abarttı bunu o yüzden elleri tahriş olması normal
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Virüs yüzünden sürekli elleri yıkamak, kolonya ile dezenfekte etmek ellerinize zarar verdi mi?
Evden çıkmadığım için 10dk da bir elimi yıkama ihtiyacı hissetmiyorum. Dezenfektanı sadece dışarı çıkarsam eve geldiğimde kullanıyorum -ki eldivensiz çıkmıyorum dışarı- elimi her yıkadığımda krem kullanıyorum. Çalışanlar için bir şey diyemem ama evde oturanların abartıp devamlı elini yıkama ihtiyacı hissetmesine gerek yok sanırım. Ellerde açılan yaralardan da virüslerin girdiği düşünülürse biraz dikkat etmek gerekiyor bu konuya. Milletçe bazı şeyleri abartmayı seviyoruz. 😇
çok doğru önemli bir konuya parmak basmıssınız. elleri yıkamak sabunlamak daha fazla fayda vermektedir. kolonya işini kim çıkarttıysa baska bır hastalıga daha sebep oldular. malesef önüne geçmeli.