El yıkamak için sıvı sabun mu kullanıyorsunuz el sabunu mu?

Evden cikmamak icin alisverise çıkmıştım 1 hafta önce kadar. Her zamanki aldığım markanin 2 litrelik sabununu bulamadım reyonda. Kalmamıştı. Memnundum urunden. Bende mecbur baska bir markanın kokusunu beğendiğimi aldım. Ama malesef elimi yikadigimda bir türlü arınmıyor. Duruluyorum duruluyorum. Elimi birbirine surttugumde yine kopukler çıkıyor. Kurulayinca geçiyor ama sabunun arinmamasi ve elimde kalması hic hoşuma gitmedi. Sivi sabunlar cokta yararli maddeler icermiyor. Durulanmayip elimde kalması derimle temas halinde olmasi demek. Hep sıvı sabun kullandım. O yuzden aklima markette bir pakette kati, kalip sabunlardan almak gelmedi. Bilemedim sabunun boyle çıkacağını. Siz ne kullaniyorsunuz, kati mı, sıvı mı? Ve sıvı sabununuzda benim gibi durulanmama sıkıntısı yaşadınız mı?
El yıkamak için sıvı sabun mu kullanıyorsunuz el sabunu mu?
Cevapla