Ön çapraz bağ ve menisküs yırtığı için fizik tedavi şart mı?

Merhaba arkadaşlar ben futbol maçında sakatlanmıştım. Ön çapraz bağ ve menisküsüm yırtıldı. Ameliyat oldum. Bugün tam 2. ay ameliyatın. Halen çok azcık aksayarak yürüyorum. Bilgisi olan var mı normal mi? Virüsten dolayı fizik tedavi vs de yapılmıyor şu an
Ön çapraz bağ ve menisküs yırtığı için fizik tedavi şart mı?
Cevapla