Dideral kullananlar bir baksın. bir zararı olur mu?

Doktorum günde 2 defa 1 doz bölmeden içiceksin dedi. Bölmeden içtim en son saat öğlen 2ydi. Şimdi nabzım 50. İkinci tableti içersem ve nabzım iyice düşerse diye korkuyorum. Napıcam bilmiyorum off. Günde 2 defa tek doz kullananlar var mı? Lütfen yardımcı olun
Güncellemeler
+1 yıl
Lütfen...
Dideral kullananlar bir baksın. bir zararı olur mu?
Cevapla