Paketi şişmiş, tadı da ekşi sandviçin yarısını yedim, zehirlenir miyim?

Mr. No'nun tavuk göğüslü sandviçini aldım. Paket şişmiş ve sandviçin yarısında tadının ekşi olduğunu fark ettim. Son kullanma tarihine de vardı daha, sizce zehirlenir miyim?
Paketi şişmiş, tadı da ekşi sandviçin yarısını yedim, zehirlenir miyim?
Cevapla