Sağlık Dolama parmak iltihabı bu gece uyutmadı acıdan uyuyamadım sizce bu nasıl tedavi edilir? Ramazan_007 Takip Et Xper 6 Yaş: 36 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 00 Dolama parmak iltihabı öldüm öldüm bugün patlatamıyorum da çok acıyor... önerileriniz nedir? Ne yapmam lazım buraya? Dolama parmak iltihabı bu gece uyutmadı acıdan uyuyamadım sizce bu nasıl tedavi edilir? Cevapla Nedir Soruları Öneri Soruları Nasıl Soruları Beğen Paylaş Takip Et
Caysevmeyenhatun Takip Et Xper 5 Yaş: 30 , eic 40% +1 yıl Ya bendede olmustu ama ileri derece degildi senin gibi sogan disini soyup ikiye kesip ocakta kozleyip elime sardim bir kac saat sonra antibiyotikli krem surdum gecmistu bende youtubeden baktim hani denedim gecti sende ne olur bilemem 1 0 Yorumla
priwateman Takip Et Master Yaş: 44 , eic 31% +1 yıl Sağlık konusunda 744 cevap paylaştı. Buna doktorlar iki sekil mudahale yapar bir 1000 lik amoglavin. antibiyotik. yazim. parmagi yarip iltihabi disiraki akitip pansuman yapip sararlar 1 0 Yorumla
Gizli Üye (36-45) +1 yıl Önerileriniz nedir yok, parmağından ve elinden olmak istemiyorsan acilen doktora görünmelisin. Sağlık ertelemeye gelmez. 0 0 Yorumla
Cizimist Takip Et Guru Yaş: 28 +1 yıl Ülkemizde doktor var parmaginizdan olmak istemiyorsaniz gidin 0 0 Yorumla
Drmarco Takip Et Guru Yaş: 38 +1 yıl Sağlık konusunda 424 cevap paylaştı. Dostum bir doktora gitsene böyle gezilir mi 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Ya bendede olmustu ama ileri derece degildi senin gibi sogan disini soyup ikiye kesip ocakta kozleyip elime sardim bir kac saat sonra antibiyotikli krem surdum gecmistu bende youtubeden baktim hani denedim gecti sende ne olur bilemem
Buna doktorlar iki sekil mudahale yapar bir 1000 lik amoglavin. antibiyotik. yazim. parmagi yarip iltihabi disiraki akitip pansuman yapip sararlar
Önerileriniz nedir yok, parmağından ve elinden olmak istemiyorsan acilen doktora görünmelisin. Sağlık ertelemeye gelmez.
Ülkemizde doktor var parmaginizdan olmak istemiyorsaniz gidin
O kendine geçmez acilen doktora gidin
Of çok kötü duruyor. Tırnak mı yiyordun
antibiyotik gerekebilir doktora gitmedin mi
Gece gece çok kötü be
Dostum bir doktora gitsene böyle gezilir mi
Herkes penis resmi sandı dagilabiliriz
İltihabi temizle ve Terrameycin sür
Doktora git