birkac gündür antibiyotik kullanmama rağmen boğaz ağrım geçmedi. Sıcak ve adı şeyler tüketimiyorum boğazımi yakıyor. Ama ateşim halsizliğim nezlem yok. Bu neden oluyor?
Anlayan arkadaşlar bir bakabilir mi, boğazım şiş mi, farenjit vs var mı, küçük dilde mi iltihap var?
Dostum selam uygulamaya yeni geldim boğazımda ki hastalığın çaresini bulurum diye. Gönderdiğin fotoğrafda görünen boğazındaki rahatsızlığın aynısı bende de var benim ki 1 yıldır var, geçmiş olsun bu arada. 1 yıldır boğazım böyle yutkunurken zorluk çekiyorum ateş yapmıyor nezlem yok. Acaba neden böyle bende çözemedim?