Boyun düzleşmesi kol ağrısı yapar mı?

1 ay önce kolumdaki daha doğrusu omzumdaki kol ağrısıyla doktora gittim, röntgen çekildim bir şey çıkmadı sonra boyun mr’ı çekildim düzleşme çıktı, sağdaki ağrı omuzdan kaynaklı olan taraf yani tamamen geçti onun için omuz sıkışması dediler ama sol kolum hala ağrıyor geceleri şiddetleniyor bazen gündüzleri de oluyor. Boyun düzleşmesi kol ağrısı yapar mı arkadaşlar? Bu derdi benim gibi yaşayan biri varsa açıklayıcı bir şekilde anlatabilir mi boyun düzleşmesi ağrı yapar mı, yaparsa nasıl yapar?
Boyun düzleşmesi kol ağrısı yapar mı?
Cevapla