Ailem zayıf olduğum için sürekli hasta muamelesi yapıyor. Ne yapmalıyım?

155 boyunda 45 kilo bir insanım. Tabiki kilom iki kilo bazen aşağı bazen yukarı oynuyor. Bundan 2-3 sene önce 50 kiloydum. Sabitti kilom. O zamanlar da kendimi severdim ama her zaman birkaç kilo vermeyi isterdim. Kilo verdim son 2 senedir 45 kiloyum. Kendimi en mutlu hissettigim kilodayım. Ama bu değildir ki bikac kilo aldigim zaman hayat bana zindan olacak. Ama ailem bunu anlamıyor. Sürekli anoreksiya ya da bulimia olduğumu düşünüyorlar. Oysa onlarla lahmacun da hamburger de yiyorum. Sürekli fiziki yapımı eleştiriyorlar. Kendimi bu yüzden hasta hissediyorum. Artik bu kiloda da mutlu değilim. Herkes ama herkes eleştiriyor. Kafayı yemek üzereyim
Güncellemeler
+1 yıl
Zaten hastalık hastası bir insanım. Onların bu tavırları kendimi hasta hissetmeme sebep oluyor. Oysa düzenli olarak kontrole gidiyorum. Allaha şükür hicbir sağlık problemim yok. Kan değerlerim vs yerinde. Ama akil sağlığım yerinde değil
Güncellemeler
+1 yıl
Up up
Ailem zayıf olduğum için sürekli hasta muamelesi yapıyor. Ne yapmalıyım?
Cevapla