YKS doneminde cok yorulup her gun agliyorsam, tip istiyorum ama ailem destek olmuyorsa ne yapmaliyim?

Sadece öylesine yazıyorum yks dönemindeyim ve ailem sağ olsun hiç yardımcı değil tıp kazanmak istiyorum birçok sırrım ve sorunum var. Bir daha mezuna kalabilirim bakalım nasıl olacak. Dershaneye gidiyorum orada da çok arkadaşım yok yani olsa da sanki içsel sorunlarımdan bahsedebilir miyim hayır fakirin yüzü gülmüyor. Lisede biraz zorbalandım ve bunun haksız olduğunu düşünüyorum. Ablam kalbimi kırdı. Her gün ağlıyorum. Birkaç kilo verdim. Telefon benim hayatım. Anime izliyorum.

Bye😽👋 en azından hiç yazmamaktan iyidir ya
YKS doneminde cok yorulup her gun agliyorsam, tip istiyorum ama ailem destek olmuyorsa ne yapmaliyim?
Cevapla