Diyabet hastaları veya bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olun?

Diyabet hastası olduğumdan şüpheleniyorum. Çünkü sık sık idrara çıkma (idrar rengi koyu sarı), ağız ve dudak kuruluğu (özellikle de sinirlenince), tok hissetsem bile midem kazınıyor. Boşuna mı endişeleniyorum sizce yoksa kontrol ettirmem gerekir mi? Başka ne gibi belirtileri var?
Diyabet hastaları veya bu konuda bilgisi olanlar yardımcı olun?
Cevapla