Kaynım testislerinden ameliyat oldu, geçmiş olsun diyeyim mi?

Arkadaşlar kayınım testislerinden ameliyat olmuş eşimden aldım haberi geçmiş olsun mesajı atsam mı atmasam mı ayıp olur mu ki? Eltimlede konuşmuyoruz sizce geçmiş olsun diyeyim mi? Garip bir soru oldu ya 😬😳
Güncellemeler
+1 yıl
İyi ya da kötü yorumlarınız için sağolun arkadaşlar maşallah soru başlığını gören damlamış özelliklede erkekler bu arada soru başlığım bu değildi KS değiştirmiş anlaşılan ben karar verdim en iyisi üç maymunu oynamak olucak 🙈🙉🙊
Kaynım testislerinden ameliyat oldu, geçmiş olsun diyeyim mi?
Cevapla