Merhaba herkese... 8-9 yıldır çok önemsemediğim önemsesemde bir türlü doktor tedavisine devam edemediğim bir rahatsızlığım var. Saç diplerinde yüzümün bir kaç yerinde kızarıklık oluyor. Kızaran bölgede deri döküntüleri oluyor ve bu durum yaz kış hiç geçmiyor. Gelen temelli geliyor anlayacağınız. 😒 Bundan 2 yıl evvel bişeye benzetemediler parça aldılar, sonucu bile alıp göstermedim o zamanlar. 😬 Neyse geçtiğimiz günlerde tekrar bir doktora gittim biyopsi sonuçlarını istedi. Aldım götürdüm. Görünen hiç bir şey yok, hayatında normak olmayanbişeyler mi yaşıyorsun bir psikoloji uzmanı ile konuşsan iyi olur dedi.😯 Hayatımda normal olan ne var diye düşündüm bian🤔 Neyse ben şimdi özelde bir cildiyeye mi gitsem yoksa söylediği gibi bir psikolojik destek mi alsam? Bu arada 5-6 yıl önce gittiğim doktorda bana aynen şu sözleri söylemişti! Vücudun istenmeyen bir şeyle karşılaşmış ve reaksiyon göstermiş, o süreçte ne yaşadın? Sizce nasıl bir yol izlemeliyim. ? İlaçlarım ve beni doktora gitmeye mecbur bırakan son kızarığım görselde... 😏
Cildim kızarıyor ve pul pul dökülüyor, doktor psikolojik dedi. Sizce?
Cidiyecilerin çoğu farklı şey söyler, genelde de başka ilaç yazar. Kızarıklığa bakınca psikolojik ya da sindirimsel sıkıntı ile alakalı gibi ya da bulunduğun ortamda bir şeyle alakalı olabilir. Yazılan kremler iyi değiştirilebilirde. Aslında antihistaminik hap da yazsa çok rahatsız edince atarsın. Bir de dekort diye hap var kortizon o da iyi gelir ama tuz yemenen gerek ödem yapabilir.
Bir kaç tahlil daha istedi 10 gün sonra çıkıcak sonuçlar, o zamana kadar bu kremler fayda etti mi etmedi mi onu da gözlemlememi istedi. Ayrıca gittiğimde psikoloğa yönlendireceğini de söyledi. Söylediğiniz ilaçları bilmiyorum tabi doktor vermeden deneyemem şu an. Görüşünüz için teşekkürler 🙏
Egzamaya benzettim ama benim oğlumda da vardı yumurtaya alerjiden kaynaklı dediler gittiğim doktor ilaç yazdı ev eczaneye döndü resmen ama bı krem kullandım tek o geçirdi fuggy diye bı krem psikolojik bı sıkıntınız varsa uzman biriyle görüşmeniz iyi olucaktir sizin için ama kremin cok faydasını gördüm denemelisiniz 😊
Öncelikle oğlunuz için geçmiş olsun... Egzama çok kolay tespit edilen bir rahatsızlık, benden parça alındı ve buna rağmen bir sonuç çıkmadı. Özellikle gittiğim son iki hastanede araştırma tercih ettim. Ama şu an birde özele mi gitsem diye düşünüyorum.
Evet benek benek Renkleri böyle hepsinin ama saç diplerinde küçük küçüktü gözükmediği için önemsemedim açıkçası, ama şu resim maalesef yanağımda çıkan son kızarıklığım. 😔
Geçmiş olsun bazı cilt hastalıkları strese bağlı olarak ortaya çıkar senin ki de muhtemelen öyle gibi iyi bir cildiye dr u için araştırma hastanesine git bence 🤔
Ne oldu hayırdır zoruna mı gitti ukala, bak sen benim canımı siktin, bende seninkini.. Şu laftan bile ne anladın kapasite meselesi çok zorlamamak lazım piss 🤪
Ya bir derdim sen vardın zaten. Nasıl zoruma gitti anlatamam! Kapasite ve kalite akıyor kullandığın her kelimede ben seninle yarışamam zaten, bence de çok zorlama !
Gizli dostum şu an tedavi görüyorum zaten, kafama göre ilaç değiştiremem. Sorduğum soru hangi ilacı kullanmalıyım değil, psikolojik destek mi almalıyım yoksa daha iyi bir cildiyeye mi gitmeliyim şekilde! Yine de zahmet edip görüş bildirdiğin için teşekkür ederim...
PSİKOLOJİK DURUMDAN NE YARASI KIZARIKLIĞI ÇIKAR YAHU. Aklın yok mu senin, o zaman başka yerlerinde de çıkar. Kimbilir hangi kozmetik dokundu ayakta uyuyorsun
Al da kullan bakalım. Sonra yorumlarsın düdük makarnalığına lüzüm yok. Bizde de oldu herhalde. Tecrübe ettik sana öneri sunduk. Plesebo etkisi olmaz kızarıklar da yaralarda. Stres, jole ve diğerleri de saç dökmez. Bir nedeni vardır kafasına inan. Köylü müsün?
Evet kardeşim köylüyüm ben var mı bir itirazın? Her gördüğün sakallıyıda deden sanıyorsundur sen bu zekayla! Bu tür rahatsızlıkların bin bir çeşidi var ! Okuma kabiliyetine sahip olsaydın, biopsi yapıldı parça alındı sonuçlar temiz çıktı dediğimi görürdün !
Hipkort krem kortizon içerir. Fucidin h de kortizonlu. Tek farkları, hipkort yerli ve dandik bir krem. Fucidin h ise ithal ve, kortizona eşlik eden antibiyotik içermesi. Ayrıca Fucidin h'yi üreten ithal firma, bu ilacın neredeyse tüm yara ve kızarıklık tiplerinde başarı kıldığıymıştır. Fiyatı yüksek diye doktor sana ucuz etin yağnisinden yazmış bir
Ufacık kızarık ve yaraya biopsi yapan doktor, ancak keriz silkeler. Sen daha araştırmaya devam et. Yakında mazhar osmana dek gidersin o kafayla. Geçmiş olsun plesebo
Evet ya çok düşüncelidir bu devlet hastanesi doktorları, devlete yük olmasın diye hep ucuzundan yazarlar zaten ilaçları... Engin zekandan fışkıran bilgileri bizimle paylaştığın için sana tüm site adına teşekkür ediyorum !
Engellemedin beni? Köylü olsaydın engellerdin bu iyi bir şey. Utanmadın mı ozaman, o resime, hipkort ve madacassol krem koymaya? Zeki değilim ama ben olsam, fucidin h & Bephanten ikilisini koyardım. Gece seni ekliyebilirim
Sen köylüleri aşağılayarak kendini ne sanıyorsun acaba? Kurban olurum ben senin o köylü dediğin insanlara, keşke sende biraz nasiplenseymişsin o köylülerin edebinden! O kremleri nerene kullanıyorsun ki sen? Ben buraya resmini atmaya utanayım? Beni ekle diye dört gözle bekliyorum emin olabilirsin!!! Yahu merak ediyorum doğrusu, bu kadar zeka o başa ağır gelmiyor mu?
Ben doktor değilim. Evhamlı bir tipsin sanırım benim gibi. Dediğim kremi al sür az az. Geçirecek %82.5. Geçirmezse üzülme, erkekler yine bakar yolda yürürken sana
Böyle bankada müdüre, gözlüklü huysuz ufak boylu biri misin? Öyle düşündüm seni. Devamlı traş çıkartıyorsun. Uyu tamam kızmıyorum zaten bende uymuyacağım
Sana ciddi ciddi yazıyorrum bak. Yarın kendine, Dalan marka defne sabunu al. Yüzün dahil saç ve vücut olarak da kullanabilirsin. Yüzünü nasıl ve ne zaman yıkıyorsan, elinle bunu köpürt, yüzünü 1 dakikadan fazla duracak şekilde yıka. Kurutma eğiliminde olan bir sabun ve marka değil. Ben test ettim. Saçımın ense ve yan kenarlarında geçmeyen kaşıntı, kabuklanma, kızarık ve yaraları söküp attığını tecrübe ettim. Kremleri ve kimyasalları bırak biraz. Sana efendi gibi, öneri sundum. Sakın sıradan bir şey sanma. Dediğim ürünü alıp denemeni çok isterim. Yüzünün nasıl kadifeye döndüğünü, durulaştığını, sivilce ve kızarıklık, kabukların yok olurken, aynı anda cildini nasıl kurutmadığınıa şaşacaksın :(( Kurutuyor dersen, tıkadıktan sonra nemlendiricini sürebilirsin. Nemlendiricinin bile bu üründen sonra ne kadar hızlı ve daha iyi emildiğini görürsün. Ürünün temsili resmini atıyorum : (Satılan mağazalar Gratis, roosmann, watsons ve marketler) www.dalan.com.tr/.../Dalan%20Antik%20Zeytinyağlı%20Defne
Son zamanlarda o tarz problemler yaşamıyorum. Bunun başlangıcı 9 yıl öncesine gidiyor zaten. O dönemde yaşadıklarıma reaksiyon vermiş vücudum daha önce gittiğim doktor öyle söylemişti.
En İyi Cevaplar