



Enfeksiyon kapmış gibi lens kullanananlarda çok olur bu kızarıklık , bende de oluyordu başlarda genellikle bişey olmamakla kör olanda duydum , göz polikliniğine bir baktır derim sağlığın için
Kontakt lens kullaniyorum dogru
Lensle alakalı bence
sebebini bilemiyorum ama çok güzelmiş gözlerin.
Cevap
3Cevap
Mikrop kapmış , güzel olcam diye diye kör olacaksınız
Mikrop kapmış acil göz doktoruna görün
İpek kirpikleri çıkartmalı mıyım?
İpek kiprik takarken kullandıkları yapıştırıcı gözünde enfeksiyon yapmış olabilir.
Evet mikrop kapmiş
🙊🙈
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar