Bilim adamları: "19:00 - 22:00 arası ağlamak zayıflatır" diyor! Sen ne diyorsun KScan?

Bilim adamlarına göre; ağlayınca vücudumuz yağ yakan hormonlar salgılıyormuş. Bunun için en iyi zamanı, 19:00-22:00 saatleri arasıymış! Sen ne diyorsun kscan? #Bendeakrebim
Bilim adamları:
Kısaca açıklamak gerekirse;😁
• Ağlayınca vücudumuz kortizol seviyesini azaltan hormonlar salgılıyor. Bunlar da vücuttaki yağı eritmeye başlıyormuş.
• Yalnızca gerçek duygulardan kaynaklanan gözyaşı bu hormonları devreye sokuyormuş yani yalandan ağlamak işe yaramıyor😁
• Bilim insanları ayrıca ağlamak için en iyi zamanın 19:00-22:00 saatleri arasında olduğunu; Çünkü bu zaman diliminin insanların sevdikleri ile olmayı veya kendilerini ağlatabilecek filmler izlemeyi en çok istedikleri zaman dilimi olduğunu söylüyorlar.
Bilim adamları: "19:00 - 22:00 arası ağlamak zayıflatır" diyor! Sen ne diyorsun KScan?
Cevapla