Bilim adamlarına göre; ağlayınca vücudumuz yağ yakan hormonlar salgılıyormuş. Bunun için en iyi zamanı, 19:00-22:00 saatleri arasıymış! Sen ne diyorsun kscan? #BendeakrebimKısaca açıklamak gerekirse;😁 • Ağlayınca vücudumuz kortizol seviyesini azaltan hormonlar salgılıyor. Bunlar da vücuttaki yağı eritmeye başlıyormuş. • Yalnızca gerçek duygulardan kaynaklanan gözyaşı bu hormonları devreye sokuyormuş yani yalandan ağlamak işe yaramıyor😁 • Bilim insanları ayrıca ağlamak için en iyi zamanın 19:00-22:00 saatleri arasında olduğunu; Çünkü bu zaman diliminin insanların sevdikleri ile olmayı veya kendilerini ağlatabilecek filmler izlemeyi en çok istedikleri zaman dilimi olduğunu söylüyorlar.
Bilim adamları: "19:00 - 22:00 arası ağlamak zayıflatır" diyor! Sen ne diyorsun KScan?
saat tutup deneyecek insanlar tanıyorum ve yardım isteyecek arkadaşlarım var.. sevgilisinin baska kızla evlendiğini düşünüp ağlayan arkadaşlarım var ve yine buluşup mutlu oldular biz eziyetini çektik
En İyi Cevaplar