Çok kötüyüm dil bağında çıkan yara nolur bakar mısınız?

Merhaba 24 yaşındayım. Bir kaç gün önce dilimin bağ kısmında beyaz bir şey çıktı. Dilime dokununca hissettim. Etrafı hafif kırmızı ortası da beyaz. Ağız içi çıkan yaralara benziyor. Dilimin bağ kısmında. Anneme gösterdim Aft dedi. Netten biraz bakayım dedim çok kötü oldum çünkü hep olumsuz şeyler yazıyor. Bir-kac gündür duruyor öyle. Hareket ettirince dilimi bazen acıyor. Gargara yaptım akşam. Çok korkuyorum ilk kez dilimin bağ kısmında böyle bir şey oldu arkadaşlar. Anksiyete olduğu için bende birşeyler okuyunca fenalaşiyorum. Geçmeyecek galiba bu:(
Çok kötüyüm dil bağında çıkan yara nolur bakar mısınız?
Cevapla