Tek oturuşta bir paket çikolata yemek mi yoksa birkaç yudum gazoz içmek mi dişlere daha fazla zarar verir? Birkaç yudum asitli içecek, dişlerinize bir paket çikolatadan daha fazla zarar verir.
Hangisi dişler için daha kötü: Gazoz mu, çikolata mı?
İkisi de kötüdür fakat gazoz gibi gazlı içecekler daha zararlıdır. Şekerin etkisini minimuma çekersin de asidin etkisi hızlı gerçekleştiğinden ona müdahale etmek zor.
En İyi Cevaplar