Sizce hapur hupur mu yenmeli yoksa tadı çıkartılarak mı?😅
...


Emerek eriterek çiğneyerek efsane ya var mı cikolata gibisi ya
Ye gitsin fantaziye gerek yok
Cevap
18Cevap
Bence hiçbir çikolata çinenmemeli ağızda eritilip yenmeli yavaş yavaş tadı çok güzel oluyor
Ağızda eritilip öyle yenmeli çikolata tadı damakta kalmalı.
Ben hapur hupur yiyorum bazen bekletiyorum, değişiyor iki türlü de güzel.
herkesin yiyiş tarzı başka. ben ağzımda erisin isterim
Emerek tüketmeyi tercih ederim. Yanın sade sert bir kahve ile :)
Bence insan gibi kıpır kıpır hatır hutur bir ses çıkartılarak yenilmeli 😂😂😂
Hiçbir türlü yenmez. Ben sevemedim gitti bitter çikolatayı 🤷♀️
Kesinlikle yavaş yavaş ağızda eriterek yoksa hemen bitiyor.
Ruh halime bağlı 😄 diyetteysem yavaş yavaş emerek bitmesin diye normal günümde ısırarak😄
Her türlü gideri var efsane bişey
Ben bitter sevmiyorum.
Biraz eritilmeliki Kakao tadin tadi ciksin
bir kareyi alıp ağzında ikiye bölüp emeceksin.
çiğnemem eriterek daha güzel oluyor.
Yiyeyim de nasıl yediğim fark etmez
Eritilerek yenir, o sert tadı seviyorum.
Eritip damardan enjekte ediyorum
Ben eriterek yiyorum 😄
Peynir mi bu İsirarak yiyesin
Tadı çıkartılarak zaten çok ağır
Ağızda eriterek yenir
Hellöööö tadını çıkartarak yenir
Normal şekilde yenmeli 😄
Ben dondurub yiyorum. Kırılıyor ya. Harika oluyor.
İkisi dr olur bitter candır
İstediğim şekilde yiyorum.
Ezilerek yenmeli mk
Erite erite tadını çıkarmadan olmaz ajksks
Kahve ile
Erimeli...
Eriterek yiyorum
Eriterek, ölürüm bitter çikolataya!!!
Tadı çıkarılarakkk🍫🍫🍫🍫
Eriterek 😛
Eritilerek yenir
Tadı çıkartılarak yenmeli
eritilerek
çiğnerim
haklısn
Eritilerek
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar