Benim gözlerim de (bilateral miyop asgimat) var derecesi de (GÖRME SAĞ TAM +.25 -1.50 176 SOL TAM +0.25-1.00 4 BİO BILATERAL DOĞAL FUNDUS BILATERAL DOĞAL RENKLI GÖRME TAM) böyle yazıyor benden uzman çavuş olur mu?
Güncellemeler
+1 yıl
Anlayan varsa lütfen yardımcı olabilirmi?
UZMAN ÇAVUŞ OLMAK IÇIN GEREKEN GÖZ DERECESI NEDIR BILEN VARMI?
Ozel Güvenlik belgesini ve ehliyeti alırken gözlüklü güvenlik olur gözlüklü araç kullanır yazıyordu sağlık raporun da ama kartların üzerin de öyle bir ayrıntı yazmıyor ehliyete ve güvenlik belgesin de ins dediğin gibi olur yaa
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Sağlam yazıp kaşeyi basar
Ozel Güvenlik belgesini ve ehliyeti alırken gözlüklü güvenlik olur gözlüklü araç kullanır yazıyordu sağlık raporun da ama kartların üzerin de öyle bir ayrıntı yazmıyor ehliyete ve güvenlik belgesin de ins dediğin gibi olur yaa
olmayabilir
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!