Nabzın normal çıkması ama kalp atışlarını hissetmek. Bu neden olur?

Nabzımı ölçtüğümde 60-80 arası çıkıyor bu gayet normal fakat ben kalp atışlarımı hissediyorum 2 haftadır. Normalde insan kalp atışlarını hissetmez ama ben hissediyorum. Nabzın normal olmasına rağmen neden hissettiğimi bilmiyorum. Çarpıntı etkisi yaratıyor. Bu neden olabilir? Herkes psikolojik olabilir diyor ama ben korkuyorum. Doktordan randevu aldım gidicem inşallah kötü bişey çıkmaz..
Güncellemeler
+1 yıl
Sağlıkçı olanlar varsa aramızda lütfen bir yorum yapabilirler mi lütfen? Hastanede doktorun yanında asistan olanlar vs.
Güncellemeler
+1 yıl
Ne olur bu durumu yaşayanlar bişey söylesin acil nolur
Nabzın normal çıkması ama kalp atışlarını hissetmek. Bu neden olur?
Cevapla