Trans erkeğim. Fakat ameliyat olmak adına tereddütlerim var. Mesela boyum 1.60 Acaba erkek için çok kısa bir boy mu olur?

Boy konusuna taktım ve bu yüzden ameliyattan bile vazgeçmek üzereyim. 160 olacağım. Maskulen ve bu gördüğünüz cep herkülü gibi olmak istiyorum. Kaslı felan. Fakat bu boyla fiziken de erkek olursam pişman olur muyum sizce? Kadınlar için değil psikolojik olarak kendim için soruyorum. Düşünceniz nedir?
Trans erkeğim. Fakat ameliyat olmak adına tereddütlerim var. Mesela boyum 1.60 Acaba erkek için çok kısa bir boy mu olur?
Cevapla