Boyum 1.78 ve boyumdan çok utanıyorum. Boy kısaltma ameliyatı olmalı mıyım?

1.78 boyunda 54 kiloyum söylerken bile çok utanıyorum boy kısaltma ameliyatı falan olmak istiyorum keşke kısa boylu olsaydım bıktım geçilen dalgalardan sevdiğim çocuk bile boyumla dalga geçti çok utandım 😔 bıktım insanların hep boyjn kaç demesinden çok kötüyüm arkadaşlar moral verin ameliyatı olmak istiyorum

Boyum 1.78 ve boyumdan çok utanıyorum. Boy kısaltma ameliyatı olmalı mıyım?
Cevapla