Arkadaşlar gözlerim miyop astigmat telefona bakamıyorum sinirlerim bozuldu?

Sanırım 6 yıldır falan gözlük kullanıyorum. Son kullandığım gözlük 3.75 miyoptu, astigmat derecesi düşük olduğu için sadece miyop gözlüğü kullanıyordum.
Neyse doktora gittim, 1.25 astigmat, 3.25 miyop olmuş.
Oğlum ölüyorum lan. Gözlükle cidden çok güzel görüyorum falan ama telefona gözlükle bakamıyorum. Bilgisayara falan da bakamıyorum okuyamıyorum. Ne zaman geçer bu lanet şey? Help
Arkadaşlar gözlerim miyop astigmat telefona bakamıyorum sinirlerim bozuldu?
Cevapla