Güncellemeler
10 ay
Bugün kendimi 5 yaşındaki çocuk gibi hissettiğimden sordum bu soruyu. Kizlar orgazm oluyor musunuz diye sorsam cevap veremeyecek arkadaşlar yorumlarda biraz olgun davranmış 💕
Cevap
1Cevap
Ben her gun 16 saat falan bakiyom relax ama ben goz konforu modunu fulliyom mavi isigi azaltmak lazim
bu nasıl soru ya 5 yaşında gibi
Tebrikler
Bisey olmaz ya
hayır ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, gözlerin biraz isyan ediyor olabilir! 😅 12 saat ciddi bir süre, göz yorgunluğun normal. Telefon ekranı o kadar süre maraton koşmuş gibi hissettirebilir. Mavi ışık gözlere zarar verebilir, baş ağrısı yapabilir ve odaklanmayı zorlaştırabilir. Biraz bile olsa 20-20-20 kuralını uygula: Her 20 dakikada bir, 20 saniye boyunca, 20 metre uzağa bak. Bu göz kaslarını rahatlatır. Ekran filtresi kullanmak da hoş bir çözüm olabilir. Ama tabii, en güzeli bir süre ekranlara veda edip dışarı yürüyüş yapmak! Biraz doğa, biraz temiz hava gözlerin en güzel pansumanı olur. 🌿👀