Formda kalmak için vücut analizi takibini hangi baskül ile yapmalıyım?

Merhabalar🙋‍♀️
Formda kalmak sağlığım için önemli. Bunu en sağlıklı şekilde yapabilmemde sadece kilo takibi yeterli değil. Bunun yanı sıra vücutta doğru oranda yağ ve kas da bulunmalı. İşte bana bu analizi yapacak basküllerden sizce hangisini almalıyım?


0|1
1528

En İyi Erkek Görüşleri

  • Bu tarz ürünlere para verilmesi saçma. Vücudundaki yağ ve kas oranını ölçen profesyonel 10+bin TL'lik cihazlar var. Bunlar genelde üniversitelerin spor merkezlerinde veya bazı spor salonlarında bulunabiliyor. Ayrıca bu yağ ve kas oranları her gün ölçülmesi gereken değerler değildir. 6 ayda 1 belki yılda 1 kez ölçülecek özellik için yüzlerce ekstra para vermek akıl karı değildir. Standart kilonuzu doğru gösterecek çok ekstra özellikleri olmayan bir baskül alabilirsiniz, hem bozulma olasılığı da diğer basküllerden daha az olacaktır.

    0|0
    0|0
  • Basküller sana kusursuz bir sonuc vermez. Girdigin bilgilere gore ortalama bir bilgi verir. Profesyonel bir ölçüm yapmayan bir tartı icin bu fiyatlar gereksiz pahali.

    1|0
    0|0

En İyi Kız Görüşleri

  • Matık olarak özel bir basküle gerek yok diye düşünüyorum.. çünkü vucutdaki yağ ve ödem ayırt edilebiliyor.. düzenli spor yaptığımda ben kilo takibimi yapıyorum ayrıca spor düzenli yapanda yağ mümkün değildir..

    1|0
    0|0
  • İlk baştaki baya kapsamlı tartıyo ben olsam onu alırdım

    1|0
    0|0

Senin görüşün var mı?

Kızlar & Erkekler Ne Diyor

1326
  • bunlara gerek yok çünkü bunlarda kaynak sensin ne veri girersen o veri üzerinden hesaplama yapıp sana bir sonuç çıkarıyor yani vücudundaki suyu yağı kası ölçüp test eden bir cihaz değil

    1|0
    0|0
  • Onların içinde bir program var yapay zeka gibi. Sen yaş boy oranını falan girince sana ortalama bir şey söylüyor ama ortalama. Bu şekilde ölçemezsin parana yazık

    1|0
    0|0
  • En sondaki güzelmiş ama bunlar neden bu kadar pahalı anlamadım.

    1|0
    0|0
  • Basküle Bakma Aynaya bak Kendini Nasıl Hissediyorsan öyle güzelsin ;)

    2|0
    0|0
  • Güzel ürünler her eve lazım degilmi

    3|6
    0|0
  • benim göbek ele gelmeye başladığı zaman tehlike çanları çalıyor demektir.

    1|0
    0|0
  • Bu kadar pahalı alma derim fiyalar fazla geldi bana

    1|0
    0|0
  • Baskülden filan anlamam ama ne kadar hareket o kadar bereket.

    1|0
    0|0
  • Analog göstergeli olan basküller sana en doğru sonucu vericektir.

    1|0
    0|0
  • Baskül için fiyatlar uçuk gibi.

    1|0
    0|0
  • Bunlar çok pahalı ya 🙄🙄 A olsun

    1|0
    0|0
  • valla a101 den aldım birtane halen kullanıyom

    1|0
    0|0
  • Bence a şıkkı

    1|0
    0|0
  • Ilk olan bence

    1|0
    0|0
  • C şıkkı

    1|0
    0|0
  • Beurer FB 800 daha çekici geldi sanki :)

    1|0
    0|0
  • En alttaki , şık duruyor.

    1|0
    0|0
  • Güzel ürünlerin fiyatı da güzel tabi.

    1|0
    0|0
  • baskülsüz kilolar diliyorum

    1|0
    0|0
  • ben bunlardan korkuyorum :()))

    1|0
    0|0
  • Dijital baskül

    1|0
    0|0
  • Beurer çok güzel, bende de var.

    0|0
    0|0
  • 209 TL olan

    1|0
    0|0
  • ya da hangi sporu

    0|0
    0|0
  • Farketmez bence

    1|0
    0|0
  • Bence ilk baştaki

    1|0
    0|0
  • En sondaki.

    1|0
    0|0
  • En sondaki

    1|0
    0|0
  • Beurer BF 800 mükemmel görünüyor denemek lazım

    1|0
    0|0
  • İyimiş. Gönder gelsin

    1|0
    0|0
  • Neler yapıyolar ya

    1|0
    0|0
  • En iyisi A101

    0|0
    0|0
  • Digital olmasa iyi

    1|0
    0|0
  • var bende zaten :)

    1|0
    0|0
  • Dijital tarti

    1|0
    0|0
  • Bu nasıl başlık lanelxödşxöedlmv

    0|0
    0|0
  • Vücutta yag ve kas orani nasil hesaplanir?

    0|0
    0|0
  • para olsada alsak:D

    0|0
    0|0
  • Hepsi güzel

    1|0
    0|0

Benzer Benceler

Yükleniyor...