Göbek deliğinin 4 parmak üstü neden ağrır daha çok acıma hissi var?

Bilen var mı ağırdan çok acı hissi?
Göbek deliğinin 4 parmak üstü neden ağrır daha çok acıma hissi var?
Cevapla