
ya da kırık olma şansı falan var mı aynı yeri daha önce 1 kez daha vurnuştum

Çatlamış olabilir ve ya kırıkta olabilir boksör kırığı derler.. Avucunu tamamen kapatabiliyor musun parmaklarının hareketi yerinde mi? Bileğinin hareketinde sorun var mı? varsa hemen doktora çık.
hiçbirinde sıkıntı yok ama avucumu kapatığımda baya acıyor
eyvallh reis saolasın
kırık olsa ağrısından olduğun yerde duramazsın zıplarsın kırık değildir o
ağrı yok da yanma ve acı var
hareket ettirebiliyor musun o parmağını?
ediyor sıkıntı yok
öyleyse doku zedelenmesi olmuş dostum
önemli birşey mi peki basketbol oynuyorum ben
yok dostum doku zedelenmesi çok ciddi bir hasar değil ama yine de bir kaç gün zorlamaman gerek elini
eyvallah sağolasın
önemli değil dostum :)
Bunu benim eşim de yapıyor.😊Aklınca bana vurmamak için duvara vuruyor.😊
sıkıntı 😂
Atarlı boy kendine zarar vereceğine birine vurdaydın keşke
birini kırmamak için ya da zarar vermemk için duvara vurdum zaten
aman ya
Cevap
4Cevap
Ben duvarı kum torbası niyetine kullanıyorum da bende olmuyor kesin kafana vurmuşsundur çünkü sende kafabyok
he aynen he
kiyamam ne guzel elin var oyle :(
:((
Duvarla ne derdin vardı da bu hale geldin
uzun hikaye
Röntgende anlaşılır.
Doktora git.
Duvardaki hasar ne durumda
daş gibi 😂
Hey maasallah...
Neden attın?
önemsiz
Tatlı tatlı yemenin acı acı sıçması var keko
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar