Ayağımı düz zemin üzerinde serçe parmağımın üzerine doğru burktum ve çat sesi geldi sizce çatlamış veya kırılmış olabilir mi?

3-4 saat oldu acıtsada basabiliyorum. Sizce çatlamışmıdır ve biraz da şiş. Bu resimdeki gibi.
Ayağımı düz zemin üzerinde serçe parmağımın üzerine doğru burktum ve çat sesi geldi sizce çatlamış veya kırılmış olabilir mi ?
İlk basamadım ama çat sesi geldi parke filan mı kırıldı dedim sonra parke sağlam.
Güncellemeler
+1 yıl
Ayağımı kırmışım
Ayağımı düz zemin üzerinde serçe parmağımın üzerine doğru burktum ve çat sesi geldi sizce çatlamış veya kırılmış olabilir mi?
Cevapla