İkisi de zor Allah'ım etme yarabbim.
Siz hangisini hangisine tercih ederdiniz?

Siz hangisini hangisine tercih ederdiniz?


resimlerin bence anormal..
ozellikle sagdakinde saglik sorunu var zayiflik degil..
soruya gelince vucut zayiflar veya şişmanlar tıp gelisti artık estetik var... ama beyinsiz ve cahil olunca eğitmek zor...
Ben şu an kilo alamayanlardanım. Hatta kilo almak için spor salonuna yazıldım. Öyleki 18 yaşındayım. Ama sadece 47 kiloyum.
ikisinide tercih edemezsinki o zayifligi ben yasadim bilirim yemek yemek iskenceye dönüyor insanlar seni yadirgmaya basliyor daöga geciyorlar kilo alamiyosun gücün kuvvetin yok Allah kimseye yasatmasin..
Kilo veremeyen bir insan olduğum için, alamayan insan olmayı tercih ederdim. Bkz: insanoğlu nankör 🙄
Cevap
15Cevap
Kilo alamayan olayım ya çünkü yemeyi çok seviyorum ben. Kendimi kısıtlayınca mutsuz bir adam oluyorum.
Eğer ortası deme hakkımız yoksa şişman olmayı tercih ederim... kemik torbası olmaktansa, etli butlu olurum 😁😂
Her ikisininde zararları büyük ama, zayıflık daha iyi bence.
Hic birisi. Boy'a gore kiloda olmak lazim. En guzel gorunen boylesi
Şükür ikiside değilim amamseçersem zayıf olmak daha mantıklı kanka
Zayıf bir insan olmak hiç olmazsa istediğin her şeyi yiyebilirsin kilolularda bide toplum baskısı var
İkisi de olmak istemezdim😕 hayat çok zor
Kilo alamayan ben oluyorum zor ya tikabasa yiyorum olmuyor olmuyor kilo alamıyorum
Bizim Laz bir dedemiz var dı
Sordular ona yokuş aşağı inmeyi mi tercih edersin yukarı çıkmayı mı?
İkisinin de Allah cezasını versin demiş öteye öteye :) :)
Şişman olmayi tercih ederdim
Nie be? çok da güzelsin?
Hayırlısı neyse o olsun 😂
Ne yapayım ikisini de istemeyom 😂
Zayıflık çok kötü yaşadım. ikiside zor bir durum allah yardım etsin
Ya Allah korusun. İkisi birbirinden beter
Ben iyiyim kendim ce tabi
Kilo alamayan çok zayıf 😂
İkisi de kötü. Halimden memnunum
İkisini de istemem. Şükür.
kilo almayan ama allah korusun oda kötü sonuçta
Yorum yapamicam
Ortadayım ne kilo alıyorum nede verebiliyorum :D
Ikisi de olmak ostemezdim
İkisi olmayıda istemezdim.
Allah korusun... ama zayf.
Ölmeyi
:Dd
Kilo almayan bir insanım
Ikiside degil ortasi olsun
Beni böyle şeylerle sınamayın. 🙄
Kilo alamayan
İkiside çok kötüü
İkisinin ortası
Hiç biri zaten kilo alamıyorum
Ikiside beter
Zayıf bence
Ikiside kötü
İkiaide kötüüü
Yav ortası ıyi be
Hastalık ikiside
Ortası olsun
İkisinin ortası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar