Hiç kilo almayan biri mi olmak isterdin yoksa kilo almaya yatkın biri mi daha iyi?

Kilo almak mı yoksa hiç kilo almamak mı isterdin?

Obez değilim ama kilom var. Aslında göbek var sadece.. Hiç kilo almayan arkadaşlarım var.. Kilo almak için tedavi görüyorlar..

Benimse boğazımı durdurmam gerek ://

Hangisi olmak iyi?

Hiç kilo almayan biri mi olmak isterdin yoksa kilo almaya yatkın biri mi daha iyi?

#Vesselam

Hiç kilo almayan biri mi olmak isterdin yoksa kilo almaya yatkın biri mi daha iyi?
Cevapla