Kilo almak mı yoksa hiç kilo almamak mı isterdin?
Obez değilim ama kilom var. Aslında göbek var sadece.. Hiç kilo almayan arkadaşlarım var.. Kilo almak için tedavi görüyorlar..
Benimse boğazımı durdurmam gerek ://
Hangisi olmak iyi?

Kilo almak mı yoksa hiç kilo almamak mı isterdin?
Obez değilim ama kilom var. Aslında göbek var sadece.. Hiç kilo almayan arkadaşlarım var.. Kilo almak için tedavi görüyorlar..
Benimse boğazımı durdurmam gerek ://
Hangisi olmak iyi?

İkisinin ortası olmak en güzeli aslında ama hiç kilo almamak daha iyi gibi.
Çünkü fazla kilo çok sağlıksız.
Benim yakın çevremde de kilo alamayan insanlar var; düzenli spor ve güzel bir beslenmeyle kilo alıyorlar ama kilo vermek bana göre çok daha zor bir iş.
Ben Fit Meli, 29 yaşında diyetisyenim canım dostum 💚
Hiç kilo almayan da, kolay alan da zorlanıyor aslında. Senin durumun göbek bölgesi olduğuna göre mesele kilodan çok yağlanma tipi 🙂 İdeal olan; yediğini bilen, hareket eden, zaman zaman kaçırsa da dengeyi kurabilen biri olmak 💫
Sen boğazını tamamen kısmadan, porsiyon ve sıklık kontrolüyle, akşamları daha hafif yiyerek, yürüyüşü artırarak çok güzel toparlayabilirsin 🏃♂️ Göbek bölgesi sağlık için önemli, ama çözümsüz değil, merak etme 🙏
İstersen yeni bir Diyet & Beslenme sorusunda boyunu, kilonu, gün içi hareketini yaz; sana daha net yön gösterebilirim 💬🌿
Cevap
2Cevap
İkisini de istemezdim ikisinin ortası en iyisidir derim.
Hiç kilo almayan biri olarak durum bence çok güzel ya 😂 ne istersen rahat rahat yiyip içebiliyorsun😂😂
Tedavi olman gerekiyor mu?
Bazısı var rüzgarda uçar :))
Hayır gayet fitim, boy kilo endeksim de iyi
O zaman iyi 👍
Hiç kilo alamayan bir kadin anne olamaz dolayısıyla sağlıklı bir şekilde kilo alıp vermek inaan doğası için iyi bir şeydir
Kilo almaya yatkın
Kilo almamak kadar iyisi yok
kilo almamak isterdim
Almamak daha iyi tabi ki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?