Kabarcıklı, şiş egzaması olan var mı? Varsa kaç günde geçti? Seboreik keratozu olanlar da bir bakabilir mi?

Bu egzama teşhisi konuşmadan 1 gün önce çekildi. Kızarık ve kabarık.
Bu egzama teşhisi konuşmadan 1 gün önce çekildi. Kızarık ve kabarık.

Bu egzama teşhisi kovulduktan sonra çekildi. Kızarıklık gitti. Kabarıklık hala var. Dikkatli bakarsanız görebilirsiniz.
Bu egzama teşhisi kovulduktan sonra çekildi. Kızarıklık gitti. Kabarıklık hala var. Dikkatli bakarsanız görebilirsiniz.



Arkadaşlar merhaba benim 4 aydır gözümün altında böyle bir şişlik var. Egzama teşhisi konulmadan önce seboreik keratoz teşhisi konulmuştu. İlaç kullandım geçmedi. Ben de başka doktora gittim. Egzama dedi. Advantan krem kullanıyordum bugün ara verdim. Bu şişliğin egzama ile ilgisi var mı? Yoksa başka bir doktora daha gitmeli miyim? Seboreik keratoz deneyimi olan arkadaşlar da bir bakarsa sevinirim. Sizce bu seboreik keratoz olabilir mi?
Kabarcıklı, şiş egzaması olan var mı? Varsa kaç günde geçti? Seboreik keratozu olanlar da bir bakabilir mi?
Cevapla